Search This Blog

The AUTHORS

ASSALAMUALAIKUM. Hello guys! Intro, Nurul Shakirah. Still studying. TiJB student as well. Im shorty girl :P Haha. Okay, many of you wondering right what am I going to do for my blogy. Nothing much for sure la, because I dont love writing actually. Haha. As for you all to know, my all published post is what just I want to share. That all. I'm not a copycat ok! Thanks for the reading. Enjoy your life with smile. See ya! Your sincerely, KYRA

Wednesday, December 29, 2010

2010 going to the ending.


*******************************************************************************************************
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
*******************************************************************************************************

Waaaa, korang korang dah nak tamat riwayat tahun 2010 kan? kan? Mase tu berjalan cepat sangat. Lagi beberapa hari kita nak sekolah dan berhadapan dengan tahun baru yang bakal menjelang. Tak sabar nyee rase di hati ni. Nak mulekan azam baru. I have to study harder than before! Yeah. Dua tahun je lagi nak SPM. Bukan nye lama pun kan? Pejam celik pejam celik je. Eehh, tibe tibe dah SPM. Hehe. So, lepas ni. Aku tanak lagi ungkit sal kisah kisah lame yang sengal sengal dan bengang bengang ue semuaa. Tak sukeeeee. Lagi lagi kalau kawan kawan or another strangers cerita sal benda benda stupid yang penah aku buat. Sangat memalukan (==.). Aku mesti halang dorang dari cerita sal ue semua bab aku tak suke sangat. Tapi pada aku, benda tu semua bukan lah untuk diingat ingat tapi untuk dikenang kenang kan? kan?

*******************************************************************************************************
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
********************************************************************************************************

So, hi 2011! I had ready to face you. Haha. Maybe my life after this more challenging. Bab, aku akan masuk asrama. Jadi budak terpelihara cikit. Hihi. So, kena 100% ready! Cik semah cakap kyra dah success buktikan kyra boleh belajar kat rumah. So, buktikan yg kyra boleh study kat hostle. Kyra mesti boleh. So, aku letakkan kata kata tu kat dalam hati. Aku mesti boleeeeeeh. Harus! Wajib! Yeah, good kyra! Haha. Lagi pun, aku tak kan biarkan kawan kawan ku hebaat more daripada aku. Oh! That never going happen ok guys! So, get ready after this! I'll gets my SPM result with flying colours. Chaio kyraaaa.


*******************************************************************************************************
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
********************************************************************************************************