Search This Blog

The AUTHORS

ASSALAMUALAIKUM. Hello guys! Intro, Nurul Shakirah. Still studying. TiJB student as well. Im shorty girl :P Haha. Okay, many of you wondering right what am I going to do for my blogy. Nothing much for sure la, because I dont love writing actually. Haha. As for you all to know, my all published post is what just I want to share. That all. I'm not a copycat ok! Thanks for the reading. Enjoy your life with smile. See ya! Your sincerely, KYRA

Tuesday, January 4, 2011

Bye bye ;-(

Esok adalah hari yang mungkin paling menyedihkan buat diriku. Hal ini kerana, esok merpakan hari terakhir berada di SMKTU. Tambahan pula, ia merupakan saat saat terakhir diriku bersama rakan seperjuangan. Sedih rase di hati ni sebenarnya. Tapi, apakan daya? Aku hanya bisa diam dan senyum saja seolah olah tada berlaku ape ape. Aku cume takmo diselebungi oleh dillemma yang kronik nanti kawan. So, hopefully korang happy dengan keputusan aku untuk pindah. Aku tak nak keputusan aku tu goyah. Aku yakin tu terbaik untukku.

Yes! Seriously mang berat rase dekat hati ni nak tinggalkan sekolah tu. Lagi-lagi dapat jadi salah seorang daripada penghuni kelas 4SN1 tahun 2011. Walaupun sempit sendat mampat kelas. Haha. Pasni, mesti Khamis ni dah susut cikit kelas 4SN1 tu. Selesa la cikit korang belajar nanti. Hehe. Pis pis pis.

Eh awak! Awak yang tengah bace tu la.
Ye ye. Awak la. Hihi.
Byeee. (^.^)



DEAR FRIENDS : So, GOOD LUCK tau tau! Jangan lupekan Kyra disana nanti. Walaupun kite bakal jarang ketemu. Tau tau korang. Ingat tau! Hee.
Im gonna miss you all. Especially for my friends. FUD. AWAN. DUF.
Korang mang the best buddies forever ah! Swear! (^^,)