Search This Blog

The AUTHORS

ASSALAMUALAIKUM. Hello guys! Intro, Nurul Shakirah. Still studying. TiJB student as well. Im shorty girl :P Haha. Okay, many of you wondering right what am I going to do for my blogy. Nothing much for sure la, because I dont love writing actually. Haha. As for you all to know, my all published post is what just I want to share. That all. I'm not a copycat ok! Thanks for the reading. Enjoy your life with smile. See ya! Your sincerely, KYRA

Sunday, December 18, 2011

About 5 days to go! Osemm :)

Okay today as ussual memang bosan giler duduk dirumah ku syuraku ini. Hehe. Next week tak sabar giler yoo! Holiday bebeh. Hahaha. Planning. KL malii. Woot woot. Oh girls. Okay. About three days. Do miss me yah ;) HAHAHA! Okay. Minggu ni memang minggu orang berasmara ea? Eeee. Pelik tol lah. Dah dua hari berturut turut aku tengok kawan aku date sane sini. Haih. Dah empat orang dah. Before that. Aku bukan jeles okay. Tapi cume pelik sikit jeek. Harhar. Yang dulu takde nak berpasang pasangan. Tengok sekarang? Amboi kemain lagi mereka mereka. Dah 3 orang kot. Tu yg pelik tuh. Pada masa yg sama pulak tuh. Ada yang siap date dpn itee lagi. WOOO B) Hope happy ending lah yaa! (^^,)