Search This Blog

The AUTHORS

ASSALAMUALAIKUM. Hello guys! Intro, Nurul Shakirah. Still studying. TiJB student as well. Im shorty girl :P Haha. Okay, many of you wondering right what am I going to do for my blogy. Nothing much for sure la, because I dont love writing actually. Haha. As for you all to know, my all published post is what just I want to share. That all. I'm not a copycat ok! Thanks for the reading. Enjoy your life with smile. See ya! Your sincerely, KYRA

Wednesday, January 5, 2011

Last day at SMKTU.

Sieta, jangan la buat aku sedih. Tak boleh laaaa. Nak nangis gak rase di hati ni. Riak muke aku berubah tau balik dari sekolah tadi. Macam rase sesuatu benda berharga tu hilang. Peeeeeh. Piluuu rasenye. Tak tahu nak control cane feeling ni. =.= Mungkin kite ni terlalu rapat kan. Jarang jarang seperate. Bab ue, sedih memebelenggu diri. Sieta, good luckk key kat kelas PA. Aku selalu doakan yang terbaik untuk muu oh kawan. Hee. Cakap dengan Shikin Nanad Wana Nafha Amalia Amira Scandal Luqman Apek Rifqi Iman Hazwan Akem Kerol and semua semua lah yang kite semua rapat cakap aku kirim salam sayang kat dorang. Hee. Cam artis lah pulak ni. Hehe. Padahal pindah dekat depan sekolah je. Hihi. Nanti free free boleh langkah kaki ke SMKTU balik la yang oi. Hee. Nanti if outing ke pape ke I give you a call ok babe? Pis pis pis ;) Kaching Kaching ;) Dah! Jangan berduka. Relakan penghijrahan ku. Hihi

Untuk mengubati rindu aku pada teman teman aku ada tangkap beberapa gambar bersama mereka. Nak tengook?
Jap eh.




TAKE 1





TAKE 2








TAKE 3







TAKE 4






TAKE 5 The most I love it.